تخت های دیواری معمولاً با استفاده از یکی از دو نوع ماده ساخته می شوند: ملامین یا روکش چوب. ما هر دو گزینه را متناسب با اولویت، دکوراسیون و بودجه شما ارائه می دهیم. تفاوت در چیست؟ ما آن را تجزیه می‌کنیم، مزایا و چند مثال را نشان می‌دهیم، بنابراین می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام ماده برای پروژه شما بهترین کارایی را دارد.

 

 قیمت ورق های گلاس

 

ملامین چیست؟

ملامین رزین سختی است که برای پوشش زیرلایه هایی مانند تخته خرده چوب، ام دی اف یا تخته سه لا استفاده می شود. سازنده معمولاً یک کاغذ تزئینی را از طریق یک فرآیند تولید گرم شده به مواد زیر می چسباند. نتیجه یک مصالح ساختمانی پلاستیک مانند است که بسته به ظاهر کاغذ تزئینی استفاده شده، شبیه دانه چوب یا رنگ یا بافت دیگر است.

 

 

 

مزایای ملامین

انتخاب ملامینه برای تخت دیواری مزایای زیادی دارد. در درجه اول، تخت های دیواری ساخته شده از ملامین بسیار مقرون به صرفه هستند و در رنگ ها و الگوهای متنوعی عرضه می شوند. قیمت ورق نئوپان را از لینک مشخص شده ببینید.

 

رنگ آمیزی و الگوی دانه ثابت

بادوام برای استفاده تجاری

پاک شوندگی راحت

تنوع رنگ و چاپ

مقرون به صرفه

 

روکش چوب چیست؟

روکش چوبی یک لایه نازک از چوب سخت است - معمولاً کمتر از 1/8 اینچ - که در زیر آن به تخته سه لا چسبیده است. این فرآیند به سازندگان مبلمان اجازه می‌دهد تا قطعات زیبایی را با ظاهری واقعی از چوب با قیمت مقرون به صرفه‌تر ایجاد کنند. از آنجایی که لایه بیرونی یک روکش چوبی از چوب سخت واقعی است، می توان آن را سمباده زد (با دقت با دانه)، رنگ آمیزی و رنگ آمیزی کرد.

 

 

 

مزایای روکش چوب

خرید تختخواب دیواری ساخته شده با روکش چوب مزایای زیادی دارد. مزیت اصلی این است که ارزان تر از چوب جامد است، اما همچنان ظاهر یک قطعه چوب جامد را دارد. همچنین بسیار بادوام است.

 

رنگ های منحصر به فرد و ساختار دانه های هر قطعه

حس چوب واقعی

می توان از صدها نوع چوب درست کرد

پایدار و اقتصادی تر از تمام چوب های سخت

رنگ آمیزی برای مطابقت با نمونه های عرضه شده

 

قیمت بالاتر از ملامین به دلیل فرآیندهای تکمیل، اما همچنان بسته به کاربرد می تواند مقرون به صرفه باشد

 

سوالات متداول

س: آیا روکش چوبی از ملامین بادوام تر است؟

 

A: هر دو ماده بادوام هستند. ملامین یک ماده پلاستیکی است و روکش چوب نوارهای چوبی است که هر دو روی تخته خرده چوب یا تخته سه لا به هم چسبیده اند.

 

 

 

س: آیا می توانم رنگ خاصی دریافت کنم؟

 

پاسخ: در حالی که ملامین در صدها گزینه موجود است (WBM گزینه های استاندارد را ارائه می دهد، اما موارد دیگر در دسترس هستند)، روکش چوبی می تواند هر گونه انتخابی از گونه های چوبی با رنگ های پایانی باشد که با نمونه شما یا هر یک از نمونه های استاندارد ما مطابقت داشته باشد، و تقریباً به شما می دهد. مقدار نامحدودی از تنوع رنگ و الگوهای دانه.

 

 قیمت ورق پلی گلاس

 

س: چه رنگ ها یا گونه های چوبی موجود است؟

 

پاسخ: ملامین در جامدات، طرح‌ها و دانه‌های چوب با چند انتخاب استاندارد در هر صفحه لمینت در زیر انتخاب رنگ موجود است. روکش چوب تقریباً در هر نوع چوبی (توس، افرا، بلوط، گیلاس و غیره) موجود است و سپس رنگ آمیزی می شود تا با چند گزینه استاندارد موجود در صفحه انتخاب رنگ ما از سری روکش های چوبی مطابقت داشته باشد یا می توانید نمونه ای را برای ما ارسال کنید. همخوانی داشتن. ما یک نمونه اعتصاب ایجاد می کنیم و برای تأیید شما ارسال می کنیم.

 

 

 

س: چرا تفاوت قیمت وجود دارد؟

 

 

A: ملامین ماده ساخته شده توسط انسان با انتخاب رنگ های مختلف است که فرآیندهای تکمیل را حذف می کند. روکش چوب از نوارهای چوبی چسبانده شده به تخته سه لا با ظاهری ناتمام ساخته شده است. WBM محصول را با شن و ماسه، پوشش های رنگی و شفاف پوشش می دهد تا با مبلمان شما مطابقت داشته باشد و در نتیجه روند کار طولانی تری نسبت به ملامین ایجاد می کند.

 

 

منبع: https://wallbedsmfg.com/